معرفی برند پارکت لمینت ایزوفام

معرفی برند پارکت لمینت ایزوفام

چهار شنبه 20 اسفند 1399
12:44
ایران گو

 پارکت لمینت ایزوفام  برندی ایرانی با بیش از سی و هفت سال سابقه  در زمینه تولید و پخش انواع  کفپوش، پارکت لمینت می باشد.پارکت لمینت ها از تخته فیبر متراکم چند لایه یا نوعی تخته فیبر به نام اچ‌دی‌اف (HDF) ساخته می‌شود که مناسب بیشتر مکان‌هاست. خوب است بدانید اچ دی اف استفاده شده در  پارکت لمینت ایزوفام ساخت کاستامانو ترکیه است که دارای  کیفیت قابل قبولی در بین فعالان این حوزه می باشد.

 نمایندگی های  پخش پارکت  لمینت ایزوفام در تهران ، محصولات این برند را در دو استاندارد AC3 و AC4 عرضه می کنند.

برای شناسایی این دونوع استاندارد بهتراست بدانید کد رنگهایی که باعدد 1 شروع میشوند دارای استاندارد AC3 میباشد که مناسب استفاده در منازل میباشد و کد رنگهایی که با عدد 2 شروع میشوند دارای استاندارد  AC4 میباشند که مناسب فضاهای اداری است که  روی آن با کفش تردد میشود.

شرکت ایزوفام ابتدا در زمینه مصالح ساختمانی و سپس در زمینه چوب و mdf به فعالیت پرداخت و توانست با تولید و پخش محصولات با کیفیت به برندی محبوب تبدیل شود. کسب استاندارد ملی در  زمینه محصولات ام دی اف نئوپان ملامینه و ام دی اف ملامینه تاییدی بر این مدعاست.  از آنجایی که پارکت های  ایزوفام از چوب‌های فشرده‌شده یا hdf ساخت ترکیه درست شده است، ماندگاری آن بیشتر است و در برابر خط و خش،رطوبت ، فرسودگی ، نور خورشید و آتش مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد بنابراین از این نوع پارکت می‌توان بدون نگرانی در مکان‌های پررفت‌وآمد و البته مرطوب استفاده کرد.

برند ایزوفام در دسته یندی برندهای اکونومی قرار می گیرد چرا که با قیمت مناسب و دوام و ماندگاری بالا سهم به سزایی در مدیریت هزینه های شما دارد.

نگهداری و پاکسازی پارکت لمینت های این برند نیز بسار آسان است و توسط یک تی نمدار انجام می شود یا به جای نمدار کردن تی ، می توانید مقدار کمی آب اسپری کرده و با تی خشک تمیز کنید و دقت کنید در هر دو حالت آب اضافی را به خوبی خشک کنید تا دوام و زیبایی این محصول حفظ شود

 

به طور کلی نیز از مزایای پارکت لمینت در مقایسه با سایر پارکت ها  می توان به موارد زیر اشاره کرد

  لمینت ارزان‌تر از پارکت‌های یک‌تکه و مهندسی‌شده است.

نصب آن راحت‌تر است و  در هزینه‌های نصب صرفه‌جویی می‌کند. برای نصب نیازی به چسب نیست. دور آنها شیارهایی وجود دارد که درون یکدیگر رفته و قفل می‌شوند. که می توان آنها را به‌راحتی جمع و  در مکانی دیگر نصب کرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شرکت کیان فام نمایندگی پخش پارکت لمینت ایزوفام در تهران میباشد که با عرضه و پخش کفپوش های این برند در حوزه دکوراسیون داخلی منازل و ادارات در زمینه فروش پخش و نصب پارکت های لمینت و ... از بهترین ها میباشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی پخش پارکت لمینت ایزوفام در تهران است. || طراحی و سئو ایران گو